یک سال گذشت، من بازگشتم

اکتبر 18, 2009 at 6:19 ب.ظ. ۱ دیدگاه

حدود یک سال است که اینجا را به روز نکرده ام، بگذریم که چه شد و چه بر سر من آمد ، در این مدت اتفاق های زیادی افتاد، داشبورد ورد پرس عوض شد، توییتر و فرندفید تییر دیزاین دادند، زمستان شد ، عید شد ، انتخابات شد ، آشوب شد ، شد و شد و شد و همه اینها اتفاق افتاد و چیز های دیگر هم اتفاق خواهد افتاد و این هیچ بستگی ای به بودن یا نبودن ما ندارد، همه فراموش می شویم و فراموش میکنیم که اگر اینطور نباشد ویران می شویم.

امروز تصمیم گرفتم که دویاره اینجا را شروع کنم، ممکن است دوباره این آخرین پست باشد تا سال آینده، ممکن است اینجا هرروز به روز شود و… هیچ کس نمی داند، حتی من!

میخواهم از همه چیز بنویسم، ولی می خواهم فقط نویسنده نباشم، می خواهم با مخاطبانم صحبت کنم، تبادل نظر کنم، میخواهم اگر گفتم من طرفدار فلان کس هستم فحش نخورم، نقد شوم، میخواهم اگر گفتم طرفدار فلانی هستم چشم بسته درود و تشویق حواله ام نکنید، میخواهم فرهنگ یاد بگیرم.

می خواهم که همه بخواهیم که یاد بگیریم شایسته ی تمدن کهنمان و شایسته ی پدر سرزمینمان ، رفتار کنیم.

جو امروز جامعه من را می آزارد، شما را هم ، پس فرهنگ شویم، فرهمگ بسازیم، فرهنگ زنده کنیم.

پ.ن : اگر باز هم مشکلی پیش نیاید که مرا سالها از فرصت اینجا بودن دور نکند، این پست مقدمه ای خواهد بود بر مجموعه ای از بیان اندیشه ها و تبادل نظر ها در مورد همه چیز ، از مسائل سیاسی و اجتماعی گرفته تا یک قطعه موسیقی!

Entry filed under: 1.

پیشگویی احوالات شما! ویگن دِردِریان

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. زندگی سگی- Mat  |  اکتبر 19, 2009 در 12:34 ق.ظ.

    خوبه پس تو سنگر رو در نبود ما پر کن 😉

    امیدواریم برگشتت از نوع دوم باشد !

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب

RSS جالبناک از وب

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

دسته‌ها

اکتبر 2009
د س چ پ ج ش ی
« نوامبر    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

پیشنهاد می کنم:

وردپرس فارسی

Spreadfirefox Affiliate Button

افراد آنلاین

تعداد بازدید

  • 12,086 بازدید

